Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ κ.ΥΠΟΥΡΓΕ!

Δήλωση υπουργού Λοβέρδου στις 28 Οκτωβρίου 2014 το μεσημέρι:
''Σχετικά με τη μη παρουσία μου στη σημερινή δοξολογία στον Ιερό Ναό Διονυσίου Αρεοπαγίτου :
Διέταξα ΕΔΕ για τη διαμόρφωση του προγράμματός μου, ως Υπουργού.
Την ανέθεσα στη Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, την κα Διονυσοπούλου.
Το πρόγραμμά μου έχει μόνο την κατάθεση στεφάνου και την παρέλαση.
Επομένως, την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό στη δοξολογία θα εκπροσωπούσε άλλος. Εκεί έγινε η παρεξήγηση και η ΕΔΕ θα εντοπίσει με ποιου την ευθύνη.''

Δήλωση υπουργού Λοβέρδου στις 6 Νοεμβρίου 2014:
«Η ΕΔΕ ολοκληρώθηκε, το δικό μου το γραφείο φταίει, άρα εγώ και ζητώ συγγνώμη» δήλωσε το πρωί της  Πέμπτης ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος αναφερόμενος στην απουσία του από τη δοξολογία για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.
ΙΑΝΟΣ αρχαίος θεός της Ρώμης
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου