Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ 1974-1990

Το Ίδρυμα της Βουλής των Έλληνων,  σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας/Περιφερειακή Επιτροπή Ισότητας των Φύλων,  τον Δικηγορικό Σύλλογο Πάτρας,  το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών Πάτρας/ Κέντρο Ερευνών Θεμάτων  και τη Γυναικεία Συλλογικότητα Πάτρας,  μεταφέρει στην πόλη μας, την Πάτρα, την έκθεση με τίτλο:

Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
1974-1990 : ιδέες, συλλογικότητες, διεκδικήσεις

Τα εγκαίνια θα γίνουν το Σάββατο στις 16 Μάρτη 2019 στην Αγορά Αργύρη στις 18.30 και η έκθεση θα παραμείνει εκεί μέχρι τις 14 Απρίλη 2019 με ώρες λειτουργίας:
9.00 - 14.00 και 17.00 - 21.00



Θα τονίσουμε μια τριάδα εμβληματικών συνθημάτων της εποχής εκείνης με διαχρονικό περιεχόμενο:

- Δεν είμαι του πατρός μου, δεν είμαι του ανδρός μου, θέλω να είμαι ο εαυτός μου

- Γυναίκες, να κάνουμε το φόβο μας εξέγερση

- Το προσωπικό είναι πολιτικό 

ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου