Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

ΑΘΛΙΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ της Μαρίας Κυροπούλου

Έτσι έδειχνε η κοινωνία τους αριστερούς
για δεκαετίες
Να ρωτήσω τώρα εγώ η άσχετη.
Την Γυάρο, την Μακρόνησο ποιοί τις δημιούργησαν;
Τα βασανιστήρια, το ξύλο, τους ανθρώπους που βάζατε μέσα σε τσουβάλια με γάτες και τους πετάγατε στην θάλασσα ποιοί τα έκαναν;;;
 -οι κουμμουνιστές βρε άθλιοι;;;
Τα κολαστήρια, τους δοσίλογους αυτους με τις κουκούλες βρε άθλιοι, οι κουμμουνιστές τα δημιούργησαν;;;
Το Νταχάου, το Άουσβιτς και ό,τι απάνθρωπο κάνατε σε ανθρώπους, οι κουμμουνιστες τα έκαναν βρε άθλιοι;;;
Τον πατερα μου, τον πεθερό μου, που τους σαπίσατε στο ξύλο, οι κομμουνιστές τα έκαναν βρε άθλιοι;;;
Για να πάει φαντάρος ο άνδρας μου, έπρεπε να υπογράψει η πεθερά μου χαρτί ότι απαρνείται, ό,τι πιστεύει!   Οι κομμουνιστές τα έκαναν βρε άθλιοι;;;
Τον αδερφό μου που τον στεΊλατε σε τάγμα ανεπιθύμητων και πέρασε Γολγοθά οι κομμουνιστές τα έκαναν βρε άθλιοι;;;
Μια ζωή φασίστες είσασταν και είστε δοσιλογοι προδότες!
Μετρήστε τα θύματα των κουμμουνιστών και των ναζί!
Για να δούμε ποιά υπερτερούν!  Άθλιοι, αλήτες, φασίστες μια ζωή προδότες είστε...
Άθλιοι που θέλετε να συγκρίνετε τους κουμμουνιστες με τους ναζί...
Άθλιοι...
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου